EUR: 309,32 Ft
CHF: 283,34 Ft
2017. június 28., szerda
Levente, Irén

Egyéb Szolnok

Négy Városmarketing gyémántot kaptunk!

Városunk ismét neves elismeréseket zsebelt be. Az áprilisi Iránytű nevű versenyen szerzett két legjobb helyezés után most az Országos Városmarketing Díj pályázaton szereztünk meg négy Városmarketing gyémánt védjegyet. 

A védjegyet a következő marketingeszközeink érdemelték ki: A Szolnok – a Tisza fővárosa című kiadvány, amelyben 12 fotós képei mutatják be a város látnivalóit, a SzolnokApp mobilapplikáció, amely mind a turisták, mind a szolnokiak számára hasznos eszköz a városi hírek, programok és látnivalók tekintetében, a Pont Kiadványok (Pont Szolnok, Pont Szállás, Pont Fesztivál), illetve a Tiszai mesevirágok című mesekönyv.

A gyémánt védjegy igazolja, hogy városunk a marketing területén igencsak sikeres, ami a város ismertsége és megítélése mellett a lakosok mindennapjaira is hatással van. A sikerre való tekintettel a városvezetés rendhagyó sajtótájékoztatót tartott a Galéria Étteremben, ahol Szalay Ferenc polgármester elmondta: – A célunk az, hogy a lehető legtöbb embert húzzuk be Szolnokra, mutassuk meg magunkat, mutassuk meg a térséget, mutassuk meg a „szolnokiságot”.

A négy gyémánt díj
Fotó: Lokál Extra

A sajtótájékoztatón bemutatták a nyertes kiadványokat, majd Fejér Andor alpolgármester fejtette ki álláspontját, amely szerint ahhoz, hogy erősödjön a megyeszékhely turisztikai vonzereje, együttműködésre van szükség, a város pedig mindenben partner, aminek segítségével még több turistát vonzhatunk Szolnokra.

Az Országos Városmarketing Díj célja, hogy felhívja a figyelmet a városok fejlesztésében egyre intenzívebb és eredményesebb marketingtevékenységre, hogy hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, illetve segítse a tapasztalatcserét a városok vezetői, szervezetei és marketingesei között.

Szalay Ferenc polgármester bemutatja a SzolnokAppot
Fotó: Lokál Extra

Kapcsolódó Cikkek