EUR: 346,41 Ft
CHF: 321,84 Ft
2020. augusztus 15., szombat
Mária

Tech

Új ingatlankereső a piacon: elindult a Livlia.com

Október első hetében elindult a magyar fejlesztésű Livlia.com, egy innovatív hazai ingatlankereső szolgáltatás, korszerű online felülettel és egy merőben újszerű megközelítéssel.

 

 

Az ingatlanközvetítés és a kapcsolódó online adatbázisok, keresőoldalak hazai piaca telítettnek is nevezhető, de a korszerű digitális megoldások nem feltétlenül találhatók meg – a Livlia kihasználja a kor lehetőségeit, egy eddig itthon ebben a szegmensben még ismeretlen szintű felhasználói élményt és minőséget nyújtva.


Október első hetében elindult a magyar fejlesztésű Livlia.com, egy innovatív hazai ingatlankereső szolgáltatás, korszerű online felülettel és egy merőben újszerű megközelítéssel.

Miben más a Livlia?

1. Jól néz ki

Ergonómikus, természetes, áttekinthető online felületek, magától értetődően kezelhető térképes kereső. A weboldal és a mobilalkalmazás tervezésnél elsődleges cél volt a kényelmes és hatékony használat. Így mind a tulajdonosi, mind a bérlői/vásárlói oldalról igazi öröm a hirdetésekkel foglalatoskodni.


2. Testreszabott

A Livlia algoritmusait a tipikus lakáskeresői élethelyzetekhez igazították, ezért a rendszer az optimális, legjobban passzoló ajánlatokat kínálja fel elsőként, nem egyszerűen csak ár, beosztás vagy lokáció alapján mérlegelve.

3. Minőségközpontú

A Livlia célja, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsa az ingatlanüzletben érdekelteknek – ezért a hirdetések láthatósága azok minőségén alapszik: minél szebbek a fotóik és tartalmasabbak a leírásaik, minél magasabbra értékelést kapnak a felhasználók közösségétől, annál előkelőbb helyre rangsorolja azokat a rendszer.

A legjobb képekkel, legtartalmasabb leírásokkal rendelkeznek, és a felhasználók közössége által legmagasabbra értékeltek. Licitálással tehát nem lehet az élre törni: minőséget kell biztosítani a jó megjelenésért!

4. Innovatív funkciók

A Livlia a fent részletezett funkciók mellett olyan kényelmi megoldásokat honosít meg, mint a feltöltött képek automatikus feljavítása, illetve hirdetési szövegjavaslatok felajánlása. A rendszer releváns és pontos környéki adatokkal egészít ki minden hirdetést, azaz nem szükséges már felhasználóként bepötyögni, merre van posta, vagy kisbolt: az online térkép segítségével ezt magától megjeleníti a Livlia. Ezen túlmenően, lakáskeresőként, a meglévő térbeli kötöttségeinket (munkahely, családtagok otthona) is megadhatjuk, akkor ezeket is beszámítva fogunk javaslatokat kapni. A fejlesztés természetesen nem áll meg: még számos újdonság várható a közeljövőben is, és a cég számára mindig alapvető fontosságú lesz a korszerű megoldások adaptálása, az optimális felhasználói élményért.

Miért pont most indul a Livlia?

A Livlia mögött lelkes, tapasztalt és fiatal fejlesztői-vállalkozói kör áll, akik saját bőrükön is megtapasztalták már az ingatlankeresés nehézségeit. A célkitűzés az volt, hogy egy olyan ingatlankereső szolgáltatást építsenek, amellyel kevésbé stresszes az egész folyamat, ugyanakkor örömtelibb is, kevesebb benne a felesleges kanyar, zsákutca, csalódás.

A Livlia az alkotói szándéka szerint összehozza az embereket, bizalomra alapoz, így minden felhasználó úgy érezheti: “hazaértem! Ezt kerestem, az ingatlanüzletnek mindig is így kellett volna működnie.”

A Livlia már az új média lehetőségeinek szellemisége szerint szerveződik, az információ őszinte megosztásának kultúrájára alapozódik, korszerű felhasználói élményt kíván nyújtani.

A Livlia a hirdetésminőségre alapozott megjelenésekkel, és a régiós szinten is újdonságnak számító, tanuló algoritmusokat futtató kurátori, ajánlói megoldásokkal különbözteti meg magát a piac eddigi szereplőitől – reményeik szerint ezek a technológiák automatikusan hozhatnak el egyfajta öntisztulást, transzparenciát, és etikusabb működési normákat a hazai ingatlanközvetítési szektorba, illetve az otthonkeresés folyamata is örömtelibbé válhat a felhasználóik számára.

Október 6-án nyílt meg a szabad regisztráció a weboldalon és a mobilalkalmazásban, ahol már a nyitás pillanatától mintegy 15 ezer előre feltöltött hirdetés várja az új színvonalú felhasználói élmény iránt érdeklődőket.

Kapcsolódó Cikkek

  • Segítség, kitört rajtam a technopánik!

    Segítség, kitört rajtam a technopánik!

    Napi több órát töltünk telefonnyomkodással
    A folyamatosan változó technológia, az egymást követő újdonságok gyakran okoznak olyan érzést, hogy “Jézusom, ez már követhetetlen, ennek biztosan katasztrófa lesz a vége!

  • Ön mekkora szűrőbuborékban él?

    Ön mekkora szűrőbuborékban él?

    A filter bubble, vagyis a szűrőbuborék gyakkorlatilag az a jelenség, amikor az online térben csak a hozzánk hasonlók és a miénkkel egyetértő vélemény vesz körbe bennünket.

  • A digitális én

    A digitális én

    Nagyon ritka, ha valakinek az online személyisége teljesen megegyezik a valós énjével. Szerencsés esetben csupán egy kicsit kozmetikázott és ráncfelvarrott a digitális közösségi identitás, súlyosabb esetben azonban köszönö viszonyban sincs a valósággal.