EUR: 322,02 Ft
CHF: 281,58 Ft
2018. október 18., csütörtök
Lukács

Életmód

Negyvennégy másodpercig bírjuk okostelefon nélkül

Magyarországon 3,5 millió ember internetezik a mobilján rendszeresen, amely már a mindennapi életünk szerves részévé vált. Az idei Mobile Hungary konferencia arra fókuszált, hogy hol jelenik meg a különbség a mobil és a web között, hogyan van jelen a mindennapi életünkben és ennek milyen hatása van a kereskedelem, a gazdaság és a kommunikációs folyamatokra.

Az 5,9 millió magyar internetező több mint háromnegyede, 4,5 millió ember szokott mobil eszközön is internetezni, közülük is 3,5 millióan már rendszeresen. Ma már alig 44 másodpercig bírjuk anélkül, hogy ne nyúljunk hozzá az okostelefonunkhoz. A FOMO (Fear of Missing Out – Fél, hogy kihagyja) jelenség pedig olyan erős hatással van a mindennapi életünkre, hogy képtelenek vagyunk leszakadni a közösségi hálóról, az internetről.


– Szelfizünk, mozgunk a való világban és a virtuális térben is egyszerre, sokdimenziós nyomokat hagyva magunk mögött, tehát mondhatjuk azt, hogy kezünkben az életünk. A mobilunk egyben a történetírónkká is vált, összenőttünk vele, már mindent elárul rólunk – mondta Csermely Ákos, a Mobile Hungary konferencia tulajdonosa. – Nem tudunk létezni a mobilunk, az összekötöttség nélkül, lassan már a mobilunk lesz egyben a pénztárcánk is. Ezek a technológia- és fogyasztásbeli változások minden piaci szereplő életére hatással vannak – összegezte Csermely Ákos.

A Mobile Hungary konferencián éppen ezért többek között szóba került, hogy mi a különbség a mobil mint média- és mint marketingeszköz között, megvizsgálták a mobilon történő legújabb kereskedelmi témákat és trendeket és a mobil fintech megoldások keretében megismerkedhettek a résztvevők a legújabb okoseszköz fintech megoldásokkal és a kriptovaluták csodálatos világával.


Kapcsolódó Cikkek