2018. október 19., péntek
Nándor

Belföld

Játékoskártyával újít a Szerencsejáték Zrt.

Megkezdte a Játékoskártyák terjesztését saját üzemeltetésű lottózóiban a Szerencsejáték Zrt. Cselovszki Zoltán, a vállalat általános vezérigazgató-helyettese elmondta, hogy cég stratégiájának egyik legfontosabb alappillére az ügyfélélmény éppen ezért várnak sokat az új kártyáktól.

– 2011-ben kezdtek kibontakozni a fejlesztések, amelyek része volt a Játékoskártya létrehozása, azonban 2014-ig kellett várni, hogy a megvalósítás küszöbére lépjünk – kezdte Cselovszki Zoltán, a Szerencsejáték Zrt. általános vezérigazgató-helyettese.


Fotó: Mészáros Diána

Cselovszki szerint a vállalat stratégiájának hat pillére van, amelyből kettő közvetlenül is kapcsolódik a Játékoskártyához az egyik az ügyfélélmény, a másik pedig a felelős játékszervezés. Az ügyfélélmény szempontjából  kártyának köszönhetően a játékos szokásait fogják tudni jobban megismerni, amiből az is következik, hogy egy személyre szabott ajánlatot is ki tudnak majd alakítani az adott játékos számára.

Fotó: Mészáros Diána

A frissen debütáló Játékoskártyával egy sor kényelmi szolgáltatás lesz elérhető a játékosok számára. Többek között elérhetővé válik majd a játékosok számára a kedvenc szelvényeik elektronikus tárolása, az automatikus nyereményértesítés, sőt a nyereménykiutalás is. A kártya használatával fokozódik a biztonság is, ugyanis elveszett nyertes szelvényeik után járó nyereményeket a kártya nélkül senki más nem veheti át. Arra is van lehetőség, hogy játéklimitet beállítsanak rajta keresztül. A kártya minden játékkal kompatibilis, kivéve a kaparósorsjegyeket.


– Nekünk az a fontos, hogy minél jobban megismerjük a játékosaink szokását. Reméljük, hogy ez a kártya a jövőben egy segítség lesz a játékosoknak, és nekünk egyaránt – fogalmazott.

A Játékoskártya személyhez kötött, csak a tulajdonosa használhatja.

Akad azonban még egy újítás, mégpedig a Játékostér Mobil Alkalmazás, amely egy olyan mobil applikáció, amely számos funkcióval és kedvezményes ajánlattal teszi még vonzóbbá a kártya használatát. Az alkalmazás két fő eleme a Marketplace és a Life platform. Előbbi egy olyan online piactér, amelyben áruk és szolgáltatások széles köre elérhető, utóbbi pedig életstílushoz illeszkedő, szabadidős funkciók tárháza.

Kapcsolódó Cikkek