EUR: 334,78 Ft
CHF: 311,37 Ft
2020. január 21., kedd
Ágnes

Egyéb

Tartsuk kordában a súlyunkat!

A koplalás és a féktelen zabálás között könnyű megtalálni az arany középutat. A drasztikus fogyókúra utáni jutalomevések helyett tartsuk kordában a súlyunkat. Ehhez nem kell spártai életmódot folytatni.

  1. Álljunk meg, mielőtt degeszre esszük magunkat! – Ebben segíthet az a gyakorlat, hogy elképzeljük, a gyomrunk helyén az autó tankja van, amelyet csak háromnegyedig tankolunk, vagyis akkor  hagyjuk abba az evést, amikor nagyjából már jóllaktunk.
  2. Rágjunk alaposan! – Próbáljunk meg minden falatot legalább 40-szer megrágni, így kevesebb tűnik el a gyomorban, mielőtt az agy jelezne, hogy elég.
  3. Figyeljünk az ízekre! – Hagyjunk időt, hogy odafigyelhessünk az étel ízére, állagára, illatára, a finom részletekre.
  4. Éhesen ne vásároljunk! – Aki éhesen megy vásárolni, kalóriadús finomságokkal rakja meg a kosarát. Épp ezért időzítsük a bevásárlást étkezés utánra.
  5. Készítsünk listát! – Mindig írjunk bevásárlólistát, és igyekezzük tartani hozzá magunkat.

+1. Óvakodjunk a nagy adagoktól! – Gyorsétteremben soha ne rendeljünk extra menüt, az éttermi asztalnál pedig érjük be a fél adaggal.


Kapcsolódó Cikkek

  • A Vasember autója megfizethetetlen

    A Vasember autója megfizethetetlen

    A Vasember sztárja hatalmas népszerűségnek örvend a szuperhős film óta. Ennek megfelelően irdatlan összeget keresett a mozival, amiből jutott egy szuper járgányra is.

  • Tényleg ilyen rossz?

    Tényleg ilyen rossz?

    A budapesti szmogriadó tájékoztatási fokozatát hirdette meg a Főpolgármeseri Hivatal a múlt hét végén a szálló por légszennyezettségi szintje miatt.

  • Megtisztelő Győrben játszani!

    A magyar válogatott Lukács Viktória nyártól a Bajnokok Ligája-címvédő Győri Audi ETO KC kézilabdacsapatában folytatja pályafutását.