2018. október 18., csütörtök
Lukács

Egyéb

Tartsuk kordában a súlyunkat!

A koplalás és a féktelen zabálás között könnyű megtalálni az arany középutat. A drasztikus fogyókúra utáni jutalomevések helyett tartsuk kordában a súlyunkat. Ehhez nem kell spártai életmódot folytatni.

  1. Álljunk meg, mielőtt degeszre esszük magunkat! – Ebben segíthet az a gyakorlat, hogy elképzeljük, a gyomrunk helyén az autó tankja van, amelyet csak háromnegyedig tankolunk, vagyis akkor  hagyjuk abba az evést, amikor nagyjából már jóllaktunk.
  2. Rágjunk alaposan! – Próbáljunk meg minden falatot legalább 40-szer megrágni, így kevesebb tűnik el a gyomorban, mielőtt az agy jelezne, hogy elég.
  3. Figyeljünk az ízekre! – Hagyjunk időt, hogy odafigyelhessünk az étel ízére, állagára, illatára, a finom részletekre.
  4. Éhesen ne vásároljunk! – Aki éhesen megy vásárolni, kalóriadús finomságokkal rakja meg a kosarát. Épp ezért időzítsük a bevásárlást étkezés utánra.
  5. Készítsünk listát! – Mindig írjunk bevásárlólistát, és igyekezzük tartani hozzá magunkat.

+1. Óvakodjunk a nagy adagoktól! – Gyorsétteremben soha ne rendeljünk extra menüt, az éttermi asztalnál pedig érjük be a fél adaggal.


Kapcsolódó Cikkek

  • Tizenegy ország katonái tanultak nálunk

    Tizenegy ország katonái tanultak nálunk

    Összesen tizenegy országból érkeztek katonák – valamint rendőri és civil felkészülők – Szolnokra, a Béketámogató Kiképző Központba, hogy részt vegyenek a 36.

  • Szinte egész Újpest sportolt!

    Szinte egész Újpest sportolt!

    ngetegen mennek el, és nagyszerű hangulatot teremtenek.Így volt az az őszi rendezvényen is: az Újpest Atlétikai Stadionjában ismét a sporté volt a főszerep, de természetesen a hagyományos főzőverseny sem maradhatott el.