EUR: 322,77 Ft
CHF: 281,53 Ft
2018. október 20., szombat
Vendel

Életmód

A nők uralják a wepshopokat

Egy hagyományos szupermarketben beleleshetünk egy másik vevő kosarába, a vásárlók online szokásait azonban homály fedheti. A mall.hu webáruház ezért összegyűjtötte az elmúlt év legszemléletesebb statisztikáit.

Átlagosan kicsivel kevesebb mint három percet töltünk egy oldalon nézelődéssel a webáruházakban, míg átlagosan négy oldalt nézünk meg egy-egy böngészés alkalmával. Tavaly az online vásárlók 49 százaléka hölgy volt, míg a férfiak 51 százaléka vásárolt. A férfi vásárlók 21 ezerrel kevesebb tranzakciót indítottak a nőknél, de a hölgyek átlagos rendelési értéke 6500 forinttal elmarad a férfiakétól, vagyis a férfiak kevesebbszer ugyan, de nagyobb értékben vásárolnak. 2016-hoz képest az összes termékcsoportot figyelembe véve körülbelül 10 százalékkal csökkent a házhoz szállítást kérő vásárlók aránya, a mall.hu átvételi pontjain ezzel párhuzamosan 2016-hoz képest hozzávetőleg kétszeresére emelkedett azon vásárlók száma, akik a személyes átvételt és a személyes ügyfélszolgálati kapcsolattartást preferálják.


Egyre szívesebben vásárolunk online – Profimedia, Caia Image

Kapcsolódó Cikkek