EUR: 321,20 Ft
CHF: 281,49 Ft
2018. november 18., vasárnap
Jenő

Belföld

Tiborcz István soha nem volt az Elios ügyvezetője

A lejárató hadjárat ugyan célt tévesztett, de az ellenzéki újságírók nem adják fel, még mindig ragaszkodnak hazugságaikhoz, hogy megpróbálják összefüggésbe hozni Tiborcz István nevét az OLAF-jelentéssel. Az újabb próbálkozással csak egy probléma van: ez is hazugság – írta az Origo.

A portál szerint úgy tűnik, hogy az ellenzéki sajtó pár nap elteltével végre kezdi belátni: hibáztak. Eddigi állításaikkal ellentétben most már ők is tudják, hogy az idézett OLAF-jelentésben szereplő, 2009 és 2014 közötti időszakban a cég fő tulajdonosa Simicska Lajos Közgépje volt, nem Tiborcz István. Ahogyan azt már többször is hangsúlyoztuk, Tiborcz István 2009-ben alapított egy céget – 50-50 százalékos tulajdoni arányban – Erdei Bálinttal. A későbbiek során ebből a cégből jött létre az Elios. Nyolc hónap elteltével azonban Tiborcz István kiszállt, és 2014 áprilisáig már nem ő, hanem a Simicska-érdekeltségű Közgép gyakorolta a többségi tulajdonosi jogokat.


Az Origo megállapítja: az OLAF-nak és az ellenzéki sajtónak a Simicska Lajos tulajdonában álló Közgépet kellene kérdőre vonnia, nem Tiborcz Istvánt, akinek 2009-től nyolc hónapig még igen, de utána 2014 áprilisáig már semmilyen tulajdona nem volt az Eliosban. A tények ellenére azonban az ellenzéki újságírók még mindig görcsösen ragaszkodnak ahhoz, hogy bár Tiborcz István tulajdonos nem volt, de az igazgatóság első számú vezetője igen. Le kell lomboznunk újságíró munkatársainkat, már ebbe az utolsó szalmaszálba sem tudnak belekapaszkodni. Tiborcz István ugyanis soha nem volt az Elios ügyvezetője. Igazgatósági tag valóban volt, de a céget igazgatósági elnökként Erdei Bálint jegyezte.

Tiborcz aláírását egyetlen, önkormányzattal kötött szerződésen sem láthatják, mert soha nem írt alá ilyen szerződéseket. A lejárató hadjárat tehát célt tévesztett. Persze soha nem fogják feladni, hiszen a valódi cél a kampányban Orbán Viktor támadása a családján keresztül.


További cikkek:

 

Kapcsolódó Cikkek

  • Egyre kevesebb a gyermekeknek szóló tévéreklám

    Egyre kevesebb a gyermekeknek szóló tévéreklám

    Egyre kevesebb a gyermekeknek szóló tévéreklám a médiatanács által elfogadott tanulmány szerint – közölte Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Kommunikációs Igazgatóság az MTI-vel pénteken.

  • Rippl-Rónai egyik portréja kelt el a legmagasabb áron

    Rippl-Rónai egyik portréja kelt el a legmagasabb áron

    Rippl-Rónai József Kékruhás lány virágos kalapban című festménye 75,6 millió forintért kelt el a BÁV kétnapos őszi aukcióján, amelyen a festmények mellett műtárgyakat és ékszereket kínáltak az érdeklődőknek.

  • Tarlós: Körülbelül ezermilliárdot jelent a fővárosnak a kormányfővel megkötött megállapodás

    Tarlós: Körülbelül ezermilliárdot jelent a fővárosnak a kormányfővel megkötött megállapodás

    Körülbelül ezermilliárd forintot jelent Budapestnek az Orbán Viktor miniszterelnökkel szombaton aláírt – a főváros és a kormány együttműködéséről szóló, 15 pontból álló – megállapodás, amelynek része a Fővárosi Közfejlesztések Tanácsának (FKT) létrehozása is – mondta Tarlós István főpolgármester a testület megalakulását követő budapesti sajtótájékoztatón.

  • Kiváló a magyar hal minősége

    Kiváló a magyar hal minősége

    Kiváló a Magyarországon termelt, kifogható és elfogyasztható halak minősége a sajtóban sugalmazott álláspontoktól eltérően – közölte Szűcs Lajos, a Magyar Országos Horgász Szövetség (MOHOSZ) elnöke pénteken az MTI-vel.