EUR: 323,13 Ft
CHF: 286,40 Ft
2018. augusztus 15., szerda
Mária

Belföld

A legkiválóbb szakemberek segítik az országimázs kialakítását

Saját területükön kiemelkedő szakemberek segítik az új magyar országmárka megalkotását, amely akár évtizedekre meghatározhatja a külföldiek Magyarországról kialakított képét – mondta a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) vezérigazgatója az M1 Itthon vagy! című műsorának tematikus adásában szombaton.

Guller Zoltán a hirado.hu által szemlézett műsorban elmondta, a stratégia megalkotását a gazdaság területéről Csák János, a divatvilágból Zoób Kati segíti. Kulturális kérdésekben együttműködnek Káel Csabával, a Müpa vezérigazgatójával és Ugron Zsolna írónővel. A fiatalabb korosztályból Vági Bence, Berecz István és Orbán Ráhel támogatja a munkát.


Együtt dolgoznak Lobenwein Norbert fesztiválszervezővel, a gasztronómia területéről Csapody Balázzsal, a Kistücsök étterem tulajdonosával, Bíró Lajossal, a Magyar Bocuse d’Or Akadémia alapító elnökével és Ruprecht László séffel. Emellett több magyar szakmai szervezet képviselője is segíti a munkát, például Könnyid László, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) elnöke, Gál Pál Zoltán, a Turisztikai és Vendéglátó Munkaadók Országos Szövetségének elnöke és Erdei Bálint, a Magyar Utazási Irodák Szövetségének (MUISZ) elnöke – ismertette Guller Zoltán, aki a turisztikai térségek fejlesztésével kapcsolatos állami feladatok koordinációjáért felelős miniszteri biztos is.

A vezérigazgató szólt arról is, hogy az elmúlt években Budapest rendkívül fontos turisztikai célponttá vált. A turistáknak a pezsgő társasági élet, a fürdők és a gasztronómia mellett a Budapesten még megtalálható klasszikus európai értékek tisztelete: a család, a biztonság és a hagyományok a fontosak – emelte ki.


Hozzátette, hogy a hazai reklámkampányok eredményei már kimutathatók, számottevő mértékben emelkedett ugyanis a magyar turisták itthon töltött vendégéjszakáinak száma.

Az elsősorban Budapestre fókuszáló külföldi kampány májusban indul, és a legnagyobb 12 küldő piacot célozza meg, de a környező országok határ menti településein is megjelennek majd a reklámok – számolt be róla Guller Zoltán.

Kapcsolódó Cikkek