EUR: 331,08 Ft
CHF: 302,08 Ft
2019. szeptember 15., vasárnap
Enikő, Melitta

Belföld

Tovább dübörög a hazai e-kereskedelem

A hazai webáruházak több mint kétharmada könyvelt el forgalomnövekedést a tavalyi évben – derül ki a WebShop Experts és a ShopRenter legutóbbi, immár 11. alkalommal lefolytatott Nagy Webáruház Felmérésének eredményéből.

A rekordszámú, 894 webáruház részvételével készült felmérés alapján az online áruházak csupán 6%-a számolt be a forgalom csökkenéséről, ami igazán biztató jövőképet vetít előre a szektorban.


Az interneten legjobban értékesíthető termékek listájának első 3 helyét idén a háztartási és vegyi áruk, a kozmetikai termékek és a gyógyszerek, vitaminok foglalták el.

A résztvevő webáruházakban 2017-ben átlagosan 20.355 Ft volt az átlagos kosárérték.

Idén a kutatás kitért arra is, hogy a mindennapi működés során milyen nehézségekkel kell szembenézniük a webshopoknak. A válaszadók 45%-ának leginkább a marketinggel gyűlik meg a baja, 30%-uknak a termékek feltöltése, 19%-uknak a design testreszabása, 15%-uknak az ügyfélszolgálat ellátása, míg minden tízedik e-kereskedőnek a rendelések feldolgozása is gondot okoz.

Kapcsolódó Cikkek

  • A gyermek a jövő közösségeinek az alapja

    A gyermek a jövő közösségeinek az alapja

    A gyermek a jövő közösségeinek alapja, a magyar jövőt azok a gyerekek és az ő gyermekeik fogják alakítani akiket ma vállalnak a szüleik – mondta az MTI-nek az Emberi Erőforrások Minisztériumának (Emmi) család- és ifjúságügyért felelős államtitkára Veresegyházán szombaton.