2018. szeptember 20., csütörtök
Friderika

Belföld

Tovább dübörög a hazai e-kereskedelem

A hazai webáruházak több mint kétharmada könyvelt el forgalomnövekedést a tavalyi évben – derül ki a WebShop Experts és a ShopRenter legutóbbi, immár 11. alkalommal lefolytatott Nagy Webáruház Felmérésének eredményéből.

A rekordszámú, 894 webáruház részvételével készült felmérés alapján az online áruházak csupán 6%-a számolt be a forgalom csökkenéséről, ami igazán biztató jövőképet vetít előre a szektorban.


Az interneten legjobban értékesíthető termékek listájának első 3 helyét idén a háztartási és vegyi áruk, a kozmetikai termékek és a gyógyszerek, vitaminok foglalták el.

A résztvevő webáruházakban 2017-ben átlagosan 20.355 Ft volt az átlagos kosárérték.

Idén a kutatás kitért arra is, hogy a mindennapi működés során milyen nehézségekkel kell szembenézniük a webshopoknak. A válaszadók 45%-ának leginkább a marketinggel gyűlik meg a baja, 30%-uknak a termékek feltöltése, 19%-uknak a design testreszabása, 15%-uknak az ügyfélszolgálat ellátása, míg minden tízedik e-kereskedőnek a rendelések feldolgozása is gondot okoz.

Kapcsolódó Cikkek

  • Kelendő lett a Babakötvény

    Kelendő lett a Babakötvény

    Megugrott a kamata és a népszerűsége is az idén a Babakötvénynek. A tavalyi 10,4 milliárdnál az idén több pénz folyhat be a Start-számlákra, amelyekből egyre többet visznek át a bankoktól a kincstárhoz – írja csütörtöki számában a Világgazdaság.

  • Minden magyar gyermek számára  biztosítani kell a magyar oktatási intézményt

    Minden magyar gyermek számára biztosítani kell a magyar oktatási intézményt

    A magyar kormány és a külhoni magyar közösségek közös célja az, hogy minden magyar gyermek számára biztosítsák, hogy magyar oktatási intézménybe járjon – jelentette ki Potápi Árpád János, a Miniszterelnökség nemzetpolitikáért felelős államtitkára a felvidéki Csallóközcsütörtökben, ahol átadta a Kárpát-medencei óvodafejlesztési program keretében felújított helyi magyar nyelvű óvodát szerdán.