EUR: 323,54 Ft
CHF: 286,14 Ft
2018. szeptember 20., csütörtök
Friderika

Külföld

Nanushka is ott lesz a New York-i divathéten

Sándor Szandra, azaz Nanushka is meghívást kapott a divatvilág legnagyobb őszi eseményére, a New York-i divathétre – írta meg  a Bors. Ez a rendezvény a divatvilág egyik, ha nem a legnagyobb eseménye, amelyre meghívást kapni nem mindennapi elismerés.

A tervező az emblematikus táskáiról ismert Michael Korsszal és a napjaink legmenőbb divatgurujának tartott Marc Jacobsszal egy napon, szeptember 12-én fogja bemutatni kreációit. A rendezvényen részt vesz Oscar de la Renta és Ralph Lauren is egy-egy kollekcióval, tehát Nanushka a legnagyobbak között jelenik meg a divat amerikai fővárosában.

A New York Fashion Show a divatvilág egyik legnagyobb “ünnepe” (Fotó: MTI/EPA/Jason Szenes)

A márka sikere a kemény munkának köszönhető, egy ideje már borítékolható volt, hogy a magyar tervező berobban az elitbe. Olyan sztárok viselik a darabjait, mint Kendall Jenner és Dua Lipa, ők az idén jelentek meg Nanushkában, de az elmúlt években többek között Uma Thurmanen, Emma Watsonon és Gigi Hadidon is Sándor Szandra ruháit láthattuk. Jennifer Lawrence pedig Budapestig jött, hogy forgatási szüneteiben Nanushkát viselhessen, ám nem állt meg itt. A Vörös veréb című film forgatási hónapjai után Marvin Joseph, a Washington Post fotósa készített róla néhány képet a Celeste nevű pöttyös ruhácskában.

Sándor Szandra divattervező, a Nanushka márka tervező-ügyvezetője nem véletlenül kapta meg már 9 éve a “Jövő ígérete” díjat
MTI Fotó: Földi Imre


Nem túlzás tehát azt mondani, hogy hollywoodi sztárok, énekesek és a leghíresebb celebek viselik a magyar dizájner ruháit, ezzel a legmenőbb magazinok, divatlapok címlapjára repítve az összetéveszthetetlen darabokat. Ennek a jelenségnek hatalmas szerepe van abban, hogy ezek a lapok már úgy írnak Budapestről, mint Kelet-Európa és a kontinens új kreatív központjáról, a városról, ahová érdemes elutazni a luxusért.
A nagy négyes
London, Párizs és Milánó mellett New York a negyedik divatfőváros, ezeket Big 4 néven is emlegetik a szakmabeliek. A New York-i divathetet 1943 óta rendezik meg, azzal a céllal, hogy az őszi kollekciókat bemutassák a vásárlóknak, a sajtónak és a nagyközönségnek. Általános nézet, hogy aki a divathéten bemutat, azt jegyzik a szakmában. Ehhez a hozzáértésen túl az is hozzájárul, hogy a New York-i divathét körülbelül egymilliárd dolláros forgalmat generál világszerte.

Kapcsolódó Cikkek