EUR: 323,27 Ft
CHF: 286,04 Ft
2018. szeptember 20., csütörtök
Friderika

Belföld

Pénzügyileg is sikeres a Nanushka

Két év alatt megtízszerezte árbevételét a magyar divatmárka, a Nanushka. Nemzetközi sikerének volumene még a pénzügyi befektetőket is meglepte – írja a Világgazdaság.

Megvan az esélye annak, hogy jövőre megduplázza idei, hárommilliárd forintos bevételét Sándor Szandra divatcége, a Nanushka. A nemzetközi karriert befutó márka sikere még a befektetőket is meglepte.


– Árbevételük növekedési üteme például máris 20 százalékkal felülmúlta az év eleji terveiket – mondta a lapnak Gurzó Anna, a GB Partners Investment operatív igazgatója. Szerinte az év első felére beérett az új menedzsment és az alapkezelő eddigi közös munkája, átalakították a cég teljes értékesítési rendszerét és kereskedelmi partneri hálózatát. Az árszabáson is változtatniuk kellett, és frissebb, rugalmasabb értékesítési stratégiát vezettek be a hazai márkánál.

MTI Fotó: Szigetváry Zsolt

– Az új üzleti stratégia egyedülállóan gyors növekedési ütemet eredményezett – nyilatkozta Gurzó. A befektetési cég reformja révén a márka megháromszorozta külföldi viszonteladói számát, és két év alatt megötszörözte a darabszámokat, vagyis az idén több mint százezer darab eladott termékkel fogja zárni az üzleti évet.


Mostanra olyan szállítási rendszert dolgoztak ki, ami lehetővé teszi, hogy 72 órán belül eljuttassák termékeiket a világ bármely pontjára. Nincsenek kizárólagos kereskedelmi partnereik sem, viszont a luxusáruházak mellett kisebb, nívós üzletekkel is kapcsolatban állnak.

MTI Fotó: Mohai Balázs

Jelenleg a világ 15o városában kapható a Nanushka márka, online értékesítése pedig több mint száz országban érhető el. Ekkora sikert nemzetközi piacon magyar divatcég még nem ért el, kiváltképp mióta a legnagyobb luxusáruházak polcain is ott sorakoznak a termékeik. Bár e számok alapján a Nanushka még kis halnak számít a nemzetközi divatiparban, de a földrajzi terjeszkedéstől és az egyre szélesedő termékkínálattól is folyamatos növekedést vár a márka menedzsmentje és a befektetők is.

A számok magukért beszélnek

A Nanushka 2016-ban 335 milliós, tavaly 766 millió forintos árbevétellel és 208 millió forintos veszteséggel zárt, ehhez képest az árbevétel az idén már az első fél évben 928 millió forintra nőtt, miközben pozitív eredményt ért el a vállalkozás. Év végére 2,75 milliárdos forgalom mellett több mint 100 millió forint adózás előtti eredményt várnak.

Kapcsolódó Cikkek

  • Leleplezi a kormány Sorosék hazugságait

    Leleplezi a kormány Sorosék hazugságait

    Magyarországot azért akarják elítélni, mert a magyar emberek úgy döntöttek, hogy a mi hazánk nem lesz bevándorlóország – kezdte Orbán Viktor miniszterelnök a Sargentini-jelentéssel kapcsolatos vitaindító beszédét a parlamentben.

  • Nem engedték be a fogyatékkal élőket az állatkertbe

    Nem engedték be a fogyatékkal élőket az állatkertbe

    Megoldódni látszik annak a fogyatékkal élő csoportnak az ügye, amelyet nemrég nem engedtek be a Veszprémi Állatkertbe. A minap óriási botrányt kavart, hogy az intézménybe nem jutott be a 11 fős csoport, annak ellenére sem, hogy volt érvényes hatósági igazolványuk, amellyel bizonyították jogosultságukat a kedvezményes belépőkre.