EUR: 322,31 Ft
CHF: 283,03 Ft
2018. augusztus 18., szombat
Ilona

Életmód

Vigyünk magunkkal nasit a strandra!

Strandolás közben sokaknak elengedhetetlen a lángos, a fagyi, a jégkása vagy a palacsinta. Ezek azonban eléggé hizlaló nassolnivalók. Ha okosan felkészülünk, akkor egészségesen is ki tudjuk tölteni a főétkezések közötti űrt, amikor az íze kedvéért csak úgy bekapnánk egy falatot.

Mandula – Nagyjából 35 szem mandula elég ahhoz, hogy két étkezés között elnyomja a nasi iránti sóvárgást.


Áfonya – Egy marék áfonya kielégíti a legkínzóbb édességvágyat is, ráadásul nem követi elviselhetetlen szomjúság.

Sajt – A sajtokat felszeletelve, egy műanyag dobozban bárhová magunkkal vihetjük. A strandon arra ügyeljünk, hogy árnyékban tartsuk.

Zöldségek – Sárgarépa, uborka, paprika, karalábé, zeller felcsíkozva friss ízű, kellemes nasi, és bármennyi büntetlenül fogyasztható belőlük.

Gyümölcsök – Dinnye, alma, barack, cseresznye. Reggel kezdjünk a piacon, mielőtt elindulunk a strandra.

Teljes kiőrlésű keksz – A legjobb ropogtatnivaló, kisgyerekes strandolók számára is ideális.

Citromos víz – Éjszakára tegyünk a mélyhűtőbe egy literes üvegben citromos vizet, és fagyott állapotban vigyük magunkkal. A hőségben fokozatosan kiolvad, így a nap végéig hideg hűsítőt kortyolhatunk.

Kapcsolódó Cikkek