EUR: 321,34 Ft
CHF: 283,94 Ft
2018. november 21., szerda
Olivér

Egyéb Debrecen

Felfigyeltek az okos élelmiszerekre

A Hajdúsági Sütödék-csoport koncepciója bekerült a 100 legérdekesebb magyar innováció közé. A Hajdúsági Sütödék-csoport 17 éve indította útjára a Smart Food (Okos Élelmiszer) című kutatási programját, amelynek célja alapvető és bizonyítottan az egészséget támogató élelmiszerek kifejlesztése volt. A kormány innovációt támogató törekvéseivel összhangban a napokban jelent meg „A 100 legérdekesebb magyar innováció, 2018” című exkluzív kiadvány, amelybe beválasztották a Smart Food-koncepciót is.

Az idén 232 oldalon megjelenő üzleti magazin egyedülálló Magyarországon, az ebbe a körbe bekerülő innovációk jogosulttá válnak az erre utaló jelzést termékeiken, szolgáltatásaik megjelenítésén feltüntetni. A kiadványban csak olyan innovációknak biztosítanak bemutatkozási lehetőséget, amelyek nagy figyelemre tarthatnak számot, jelentős nemzetgazdasági előnyökkel bírnak és akár nemzetközi karriert is befuthatnak.


A Smart Food kutatási program eredményeként napjainkra négy sütő- és édesipari brand született, melyből egyet már piacra dobtak. A másik három közül kettő olyan funkcionális emésztési rendellenességek tüneteit enyhíti, amelyek 1, illetve 1,5 millió embert érintenek hazánkban. A harmadik brand 3 millió honfitársunkon segíthet, akik valamilyen szív- és érrendszeri megbetegedéssel lehetnek a jövőben veszélyeztetettek.

A kiadványban csak olyan innovációk számára biztosítanak bemutatkozási lehetőséget, amelyek akár nemzetközi karriert is befuthatnak

A cégcsoport negyedik brandje – a piacra bevezetett termékkör első tagja – a Vitajó és annak cipó verziói úgy tűnik, beváltották a hozzájuk fűzött reményeket, hiszen e termékeknek bő egy év alatt mintegy 400 millió forintos piaca alakult ki, döntően a kelet-magyarországi régióban. Mivel ez a termékkör Magyarországon mintegy 6 millió potenciális fogyasztó számára készül, országos elterjesztéséhez a cég speciális termelői-piaci franchise-rendszert dolgozott ki. Első hazai franchise-partnerük a közelmúltban már el is kezdte a Vitajó cipók gyártását és forgalmazását az ország középső és északnyugati területein. Az innovátor cégcsoport hamarosan újabb brandet dob piacra.


Kapcsolódó Cikkek