2019. február 24., vasárnap
Mátyás

Belföld

Magyar divattervező cége léphet a világmárkák közé

A fiatal divattervező márkája, a Nanushka holnap mutatkozik be a New York Fashion Weeken, elismerést szerezve ezzel nemcsak a márkának, de hazánknak is – írja  a Bors.

Ez a rendezvény a divatvilág egyik, ha nem a legnagyobb eseménye, amelyre meghívást kapni nem mindennapi elismerés. A márka sikere a kemény munkának köszönhető, egy ideje már borítékolható volt, hogy a magyar tervező berobban az elitbe.


A divattervezők egyik legnagyobb álma teljesülhet most Szandrának, ugyanis a divat fellegvárában a New York Fashion Week-en mutathatja be kollekcióját, és diktálhatja a trendet, amire évek óta nem volt magyar példa.

Jelenleg a világ 15o városában kapható a Nanushka márka, online értékesítése pedig több mint száz országban érhető el. Ekkora sikert nemzetközi piacon magyar divatcég még nem ért el, kiváltképp mióta a legnagyobb luxusáruházak polcain is ott sorakoznak a termékeik.

Kapcsolódó Cikkek

  • Új meteorvadász kamerarendszert építenek ki Magyarországon

    Új meteorvadász kamerarendszert építenek ki Magyarországon

    A lehulló meteorok pályájának kiszámítását és a becsapódó meteoritok megtalálását segíti az a kamerarendszer, amelynek első elemét a szakemberek március elején telepítik Mátraszentimre közelében, a Magyar Tudományos Akadémia (MTA) Csillagászati és Földtudományi Kutatóközpont (CSFK) Konkoly-Thege Miklós Csillagászati Intézetének Piszkéstetői Obszervatóriumánál.

  • Kormánybiztos: A legsürgetőbb feladat a közterületek rendbetétele a Budai Várnegyedben

    Kormánybiztos: A legsürgetőbb feladat a közterületek rendbetétele a Budai Várnegyedben

    A legsürgetőbb feladat a közterületek, zöldfelületek, sétányok és utak rendbetétele a Budai Várnegyedben, aztán a folyamatban lévő beruházások befejezése – mondta Fodor Gergely, a várnegyed területén megvalósuló kormányzati beruházásokért felelős kormánybiztos a Mandinernek adott interjújában, amely szombaton jelent meg az internetes lapban.