EUR: 321,20 Ft
CHF: 281,49 Ft
2018. november 17., szombat
Gergő, Hortenzia

Belföld

Jönnek a robotok?

Egyre több ügyfélszolgálatnál jelennek meg a robotok, chatbotok és egyéb automatizálási technikák. Sokakat foglalkoztat, hogy a mesterséges intelligencia mennyire válthatja ki a humán erőforrásokat, ennek megfelelően október 17-19. között Tapolcán, a XIV. Országos Ügyfélszolgálati Konferencián a szakmai program fókuszában az ember és a gép ellentéte áll.

A mesterséges intelligencia, a robotok, chatbotok és egyéb technológiai újdonságok kerültek az október 17-19. között a tizennegyedik Országos Ügyfélszolgálati Konferencia fókuszába. Az ember és a gép ellentéte mindenkit érint, de vajon le fogják váltani a gépek az ügyfélszolgálatosokat?


„A robotok, mesterséges intelligencia korát éljük. Ez a  fejlődés nagyban megkönnyíti  a mindennapi munkavégzést, optimalizálja a folyamatokat. Ennek ellenére sokan tartanak – sőt egyenesen félnek – attól, hogy a gépek miatt veszítik majd el a munkájukat. Hiszem, hogy az, aki tanulni, fejlődni szeretne és szüntelenül törekszik arra, hogy a munkáját tökéletesítse, nincs veszélyben. A tudásvágy, a szorgalom hajtotta kreativitás és a komplex gondolkodás semmilyen géppel nem helyettesíthető. A kulcs tehát abban van, hogy fogékonyak vagyunk-e a változásra, akarunk-e megújulni vagy megelégszünk azzal, ami éppen csak elég? Nem biztos, hogy ugyanaz a megszokott feladat kísér végig minket a következő évtizedekben, de aki dolgozni akar – és itt az akar szó a hangsúlyos – annak mindig lesz munkája, mindig lesz feladata” – véli Lőrincz András, a Protocall 2009 Kft. üzletfejlesztési igazgatója, a XIV. Országos Ügyfélszolgálati Konferencia társszervezője, aki hozzátette: az esemény mindenkinek szól, akinek fontos az ügyfelek magas szintű kiszolgálása.

Az előadásokból kiderül, hogy a digitalizálódó világban melyek az emberi erőforrás-gazdálkodás problémái és megoldásai, és hogy változik az ember szerepe, amikor robotok veszik át a feladatok nagy részét.


konferencián a technológiai újdonságokról épp úgy szó esik majd, mint az emberi oldal mai trendjeiről. Terítékre kerülnek az ügyfélkezelés legújabb módszertanai, kitérve minden olyan témára, ami a színvonalas ügyfélkiszolgálást, a pozitív ügyfélélményt elősegíti, támogatja. Esettanulmányokon, TED-jellegű előadásokon és érdekes kerekasztal beszélgetéseken interaktív módon ismerkedhetünk meg a szakma új irányaival, lehetőségeivel.

A XIV. Ügyfélszolgálati Konferenciát Dobó Zoltán, Tapolca polgármestere nyitja meg. Az első napon a téma kormányzati vonatkozásai lesznek napirenden, többek között a NISZ és a NAIH közreműködésével. A korszerű e-közigazgatási megoldások mellett informálódhatunk a GDPR bevezetésének tapasztalatairól, valamint az ügyfélszolgálatok általános trendjeiről. Emellett a résztvevők bepillantást nyerhetnek globálisan működő rendszerek működésébe is a VCC Live Group Zrt. által szervezett kerekasztal-beszélgetésen, melynek érdekessége, hogy a program részeként több ügyfélszolgálat is bejelentkezik a világ különböző pontjairól.

Az esemény fővédnöke Deutsch Tamás európai parlamenti képviselő, aki a digitalizációról tart gondolatébresztő előadást. TED-délután is várja a résztvevőket, majd neves gasztrobloggerek, fine dining étterem tulajdonosokat faggatják arról, hogy számukra mit jelent az ügyfélkezelés, és miben speciális ez a terület.

Dr. Kürti Sándor mesél majd menedzsment tapasztalatairól, tőle biztos, hogy sokat tanulhatunk. A konferencián konkrét esettanulmányokra is sor kerül. A Provident Pénzügyi Zrt. megmutatja, mennyire fontos a digitalizáció ellenére a személyes kiszolgálás ereje, de lesz szó gamifikációról, felhő alapú megoldásokról, vagy épp a szöveganalitikai eszközök gyakorlati hasznáról. Az Intrum Justitia Zrt. tapasztalatiról hallhatunk a „nehéz” ügyfelek kezelése kapcsán, a Comnica Kft. bemutatja a SmartSMS-ek világát. A konferenciát Jakupcsek Gabriella és Fenyő Iván beszélgetése zárja a kommunikáció erejéről.

Kapcsolódó Cikkek

  • Egyre kevesebb a gyermekeknek szóló tévéreklám

    Egyre kevesebb a gyermekeknek szóló tévéreklám

    Egyre kevesebb a gyermekeknek szóló tévéreklám a médiatanács által elfogadott tanulmány szerint – közölte Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Kommunikációs Igazgatóság az MTI-vel pénteken.

  • Rippl-Rónai egyik portréja kelt el a legmagasabb áron

    Rippl-Rónai egyik portréja kelt el a legmagasabb áron

    Rippl-Rónai József Kékruhás lány virágos kalapban című festménye 75,6 millió forintért kelt el a BÁV kétnapos őszi aukcióján, amelyen a festmények mellett műtárgyakat és ékszereket kínáltak az érdeklődőknek.

  • Tarlós: Körülbelül ezermilliárdot jelent a fővárosnak a kormányfővel megkötött megállapodás

    Tarlós: Körülbelül ezermilliárdot jelent a fővárosnak a kormányfővel megkötött megállapodás

    Körülbelül ezermilliárd forintot jelent Budapestnek az Orbán Viktor miniszterelnökkel szombaton aláírt – a főváros és a kormány együttműködéséről szóló, 15 pontból álló – megállapodás, amelynek része a Fővárosi Közfejlesztések Tanácsának (FKT) létrehozása is – mondta Tarlós István főpolgármester a testület megalakulását követő budapesti sajtótájékoztatón.

  • Kiváló a magyar hal minősége

    Kiváló a magyar hal minősége

    Kiváló a Magyarországon termelt, kifogható és elfogyasztható halak minősége a sajtóban sugalmazott álláspontoktól eltérően – közölte Szűcs Lajos, a Magyar Országos Horgász Szövetség (MOHOSZ) elnöke pénteken az MTI-vel.