2019. október 22., kedd
Előd

Belföld

Tovább él és virul a Soros-féle álhírgyártás

Már szinte rutinszerűen gyártják a Soros György által pénzelt hírportálokon az álhírek gyártása, melyeket a többi balliberális álfüggetlen lap közszeretettel át is vesz. A Soros-blog egyik legfrissebb alkotása most például az volt, hogy Orbán Viktor miniszterelnök miatt nem lett közös V4-Japán zárnyilatkozat, miközben a miniszterelnök még csak ott sem volt, amikor erről döntöttek – írja az Origo.

De nem kell túlságosan visszarepülni az időbe, hogy egy újabb fake newst találjunk. Néhány nappal ezelőtt Demeter Márta hazugságát szemlézte le minden kritika nélkül az Index, a HVG, a 24 és a 444, majd miután hivatalos dokumentumokkal bizonyították, hogy az LMP-s hazudott, az már nem volt számukra érdekes. Jobbnak találták inkább tovább mosdatni a lebukott exszoci politikust.


Az egyik talán legnagyobb kamucikk a Soros-blog tollából nem kevesebb, mint kilenc hónapon keresztül pörgött a balliberális propagandaoldalakon, majd miután kiderült, hogy a kormánynak esze ágában sincs megszüntetni az önkormányzatiságot, hirtelen csend lett – írja a lap.

Egy másik gyöngyszem a baloldali propagandasajtó részéről az volt, amikor azt állították, hogy egyedül Orbán Viktor nem támogatja az Európai Néppárt nemzeti vezetői közül, hogy Manfred Weber legyen az Európai Bizottság következő elnöke. A valóság ezzel szemben az volt, hogy Orbán Viktor egyértelműen Webert támogatja a finn Alexander Stubbal szemben. Ez a hazugság is úgy szaladt át csont nélkül az összes álfüggetlen hírportálon, mint ahogyan az a korábbi példák esetében is történt – emlékeztet az Origo. A Soros féle hazugsággyárosok valahogy soha nem kérdezik meg a kormányt vagy a hivatalos álláspontot az adott témában. Na de miért is tennék? Ugyanis akkor saját magukat felett ráznák a pofonfát.


További cikkek:

Kapcsolódó Cikkek