2019. április 22., hétfő
Csilla, Noémi

Egyéb Székesfehérvár

Kosárlabda két keréken

Székesfehérváron, a Magyar Kosárlabdázók Országos Szövetsége csarnokában nyílt edzést tartott a Magyar Kerekesszékes Kosárlabda-válogatott.

A program célja a tagtoborzás is volt, ahhoz a helyi kezdeményezéshez csatlakozva, hogy Fehérvárnak is legyen kerekesszékes kosárlabdacsapata, hiszen a városban népszerű ez a sportág.


Magyar András, a szövetség Fogyatékkal Élő Kosárlabdázók Bizottságának elnöke és a magyar kerekesszékes kosárlabda-válogatott szövetségi kapitánya egy hónapban egyszer tart edzést Székesfehérváron a válogatottnak.

Sportolni kell, versenyezni kell, ez sokat segíthet az élet versenyben Fotó: ÖKK, Molnár Artúr

A kerekesszékes kosárlabda az egyik legnépszerűbb sportág a mozgássérült sportolók körében. Egy mozgásában korlátozott embernek sokkal nagyobb szüksége van a sportolásra, mert amellett, hogy segít a kondíció megőrzésében, az ép társaktól kapott megbecsülés erősíti a társadalomhoz tartozás érzését.

A megyeszékhelyen is szeretnék az itt élő sérült embereket ösztönözni, hogy kapcsolódjanak be a sportág életébe. Az MKOSZ csarnokban a válogatott következő nyílt edzésén, 2019. január 19-én 15 órakor várják a jelentkezőket.

Kapcsolódó Cikkek

  • Egyre kevesebben locsolkodnak húsvétkor

    Egyre kevesebben locsolkodnak húsvétkor

    Bár a húsvét két legfontosabb vallási ünnepünk egyike, a karácsonyi hagyományokat sokkal többen követik. Az adventi gyertyagyújtás, a karácsonyfa-állítás és a mákosbejgli-evés elmaradhatatlan rituáléja a karácsonyi ünnepkörnek, a húsvéti szokásokat azonban egyre kevesebben követik.

  • A húsvét még ma is üzenettel bír

    A húsvét még ma is üzenettel bír

    Ha Jézust középpontba helyezzük, akkor életünk derűben és boldogságban megy végbe – vallja Bán Csaba, a Hódmezővásárhely-Ótemplomi Református Egyházközség lelkésze, aki az ünnep alkalmából juttatta el gondolatait lapunkhoz.

  • Tarlós: Uniós kötöttség a dugódíj bevezetése

    Tarlós: Uniós kötöttség a dugódíj bevezetése

    A budapesti behajtási díjról, amit még a Demszky Gábor-féle városvezetés önként vállalt be a 4-es metró megépítésért, egy tíz évvel ezelőtti európai bizottsági határozat és egy érvényes szerződés rendelkezik, azt nem a főváros akarja mindenáron bevezetni – mondta a főpolgármester csütörtöki budapesti sajtótájékoztatóján.