EUR: 323,70 Ft
CHF: 292,26 Ft
2019. június 24., hétfő
Iván

Belföld

Kozma Imre: 2018 az újjászületés éve volt Magyarországon

2018 az újjászületés éve volt Magyarországon – jelentette ki a Magyar Máltai Szeretetszolgálat alapító elnök az M1 aktuális csatorna csütörtök reggeli műsorában.

Kozma Imre azt mondta: Magyarország az élet szolgálata mellett döntött, felidézve, hogy 2018 a családok éve volt.

Olyan új világrend van kialakulóban, amelynek egyetlen akadálya a keresztény gondolkodás, pedig a keresztény értékrend a béke záloga is – fogalmazott.

Kozma Imre szerint ha 2019-ben “csodát szeretnénk”, akkor ezt az értékrendet kell megőrizni, mert ez a jövő. Az új évnek a helytállásról, az értékek megőrzéséről kell szólnia, és arról, hogy az újjászületet életet megóvjuk – jelentette ki.

Kapcsolódó Cikkek

  • Magyarország egyik fő gazdasági potenciálja az agrárium és az élelmiszeripar

    Magyarország egyik fő gazdasági potenciálja az agrárium és az élelmiszeripar

    A mezőgazdasági és élelmiszeripari termékek külkereskedelme évről évre nagymértékben hozzájárul a nemzetgazdaság pozitív egyenlegéhez, ezért makrogazdasági jelentősége meghatározó – mondta Nagy István agrárminiszter a külgazdasági attasék éves értekezletén, Budapesten az Agrárminisztérium (AM) tájékoztatása szerint.

  • Szijjártó: Észak-Macedónia uniós integrációja európai érdek

    Szijjártó: Észak-Macedónia uniós integrációja európai érdek

    Egész Európa érdeke, hogy Észak-Macedónia és a térség többi országa mihamarabb az Európai Unió tagjává váljon – hangsúlyozta Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter hétfőn Szkopjéban, a Bujar Oszmani észak-macedón miniszterelnök-helyettessel közös sajtótájékoztatóján.

  • A Suzuki már harmadik éve uralja a hazai újautóeladásokat

    A Suzuki már harmadik éve uralja a hazai újautóeladásokat

    A Magyar Suzuki Zrt. immár harmadik éve uralja a hazai újautóeladásokat. A vállalat magabiztos 14,12 százalékos részesedéssel vezeti a hazai autópiacot. 19 292 új Suzuki személyautót regisztráltak tavaly Magyarországon, 27%-kal többet, mint az azt megelőző évben, 58 százalék – 11 127 db – az Esztergomban gyártott közönségkedvenc Vitara volt.