EUR: 326,36 Ft
CHF: 294,66 Ft
2019. július 18., csütörtök
Frigyes

Extra

Na­nushkát egy vi­lág­hírű szu­per­mo­dell se­gíti – Fotók!

Na­nushka, akinek nem titkolt szándéka, hogy meghódítsa a nem­zet­közi di­vat­vi­lágot, egy gyönyörű és egyben profi mo­dellel, Mi­halik Enikővel folytatja munkáját – írja a Ripost.

Mint arról a Lokál is beszámolt korábban, a New York Fashion Week-en Nanushka újra egy különleges kollekcióval hódította meg a divatvilág szerelmeseit, amit egy, a férfiaknak szánt kollekcióval tette még izgalmasabbá.


Kevesen tudták, hogy a fergeteges amerikai sikerhez vezető úton egy olyan személy támogatását élvezte a magyar divattervező, Sándor Szandra, aki eleve garancia lehetett arra, hogy minden a legnagyobb rendben lesz. Az illető nem más, mint Mihalik Enikő szupermodell, aki nemcsak nagy tisztelője a bátor magyar márkának, de szívesen ölt magára egy-egy Nanushka kreációt, hogy előkelő nemzetközi rendezvényeken emelje a márka hírnevét. Így nem véletlen, hogy a New York-i bemutatón nemcsak értő szemlélődőként vett részt, hanem ő volt az, aki Nanushka Instagram oldalán megmutatta a legújabb kollekció gyönyörű darabjait – írja a lap.

A Sándor Szandra által alapított Nanushka márka jelenleg Budapesten kívül a világ 150 városában van jelen, online értékesítése pedig több száz országban zajlik. A világ leghíresebb luxusáruházainak többségében már kapható, többek közt a New York-i Bergdorf Goodman áruházban és a londoni Selfridges-ben is. A terjeszkedés azonban nem áll meg, Nanushka februártól a párizsi Le Bon Marché áruházban popup üzlettel jelenik meg, áprilisban a londoni Harrodsban nyit szintén popup üzletet, szeptemberben pedig New York legújabb luxus bevásárlóközpontjában, a piacvezető Nordstrom áruházban nyit majd állandó boltot.

Egyedülálló üzleti siker

A magyar divat büszkesége, a hatalmas nemzetközi elismerést szerzett Nanushka két év alatt több mint háromszorosára növelte a viszonteladói számát, az értékesített ruhadarabokét több mint ötszörösére növelte, a bevételét pedig megtízszerezte, miután a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. által kezelt EXIM Növekedési alap befektetett a vállalatba.


Ez a kiemelkedő teljesítmény az Igazgatóság munkájának is köszönhető, melynek tagjai az alapító és egyben tervező, Sándor Szandra, a társtulajdonos, Baldaszti Péter – aki egyben az Igazgatóság elnöke is – illetve Gubicza Ágoston, aki a GB & Partners által delegált igazgatósági tagként a nemzetközi terjeszkedési stratégia kialakításában és megvalósításában is támogatja a céget.

A több mint 10 éve működő magyar divatmárka, a Nanushka tervezője és alapító-tulajdonosa Sándor Szandra. Kollekcióit több mint 40 országban forgalmazzák világszerte, online boltjából több mint 100 országba szállít közvetlenül. 2018-ban – a GB & Partners befektetése után – saját pop-up üzletet nyitott Los Angelesben, legújabb őszi-téli kollekcióját pedig a New York Fashion Week keretei közt mutatja be.

A márka 2006-os indulása óta a legmeghatározóbb magyar divatcéggé nőtte ki magát: az évi négy új kollekcióval előálló márka (ezekben százötven különböző termék, köztük ruhák, táskák és cipők is megtalálhatók, ami azt is jelenti, hogy évi 600-1000 új terméket fejleszt) olyan nemzetközi elismertségnek örvend, ami nemcsak országos, de regionális szinten is egyedülálló.

A siker titka egyrészt a precízen megfogalmazott márkafilozófia, a piaci keresletre válaszoló kreatív tervezés, másrészt az összeszokott menedzsment és a GB & Partners tőkealap-kezelő aktív együttműködése. A GB & Partners befektetése óta a bevételek közel tízszeresére emelkedtek, és a korábbi veszteséges működés 2018 második fél évére nyereségessé vált.

Mióta a GB & Partners által kezelt EXIM Növekedési Alap 2016 végén befektetett a márkába, 60-ról 200-ra nőtt a viszonteladók száma, míg az eladott ruhák száma 18 ezerről 100 ezer fölé emelkedett. A 2016-os 335 milliós és a 2017-es 766 millió forintos árbevétellel, valamint a 249 millió forintos veszteséggel szemben 2018 első fél évében már 928 milliós árbevételt és pozitív eredményt ért el a Nanushka. Ez a növekedési ütem folytatódni fog, a 2018-as árbevétel 2,6 milliárd forint mellett 300 milió forint fölötti EBITDA, tehát kamatok, adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredményt ért el a társaság, amit 2019-ben a tervek és a jelenlegi megrendelések mellett várhatóan megdupláz a vállalkozás. A 2018-as árbevétel 95%-a exportból származik.

Az elmúlt évek alatt bevezetett új üzleti stratégia egyedülállóan gyors növekedési ütemet eredményezett a Nanushka életében. A cég láthatóan 2016-ban állt növekedési pályára: miután az EXIM Növekedési Alap befektetett, a megtízszerezett bevétellel a hazai középvállalkozások élvonalába lépett. A Nanushka ruhák mára a világ összes meghatározó városában jelen vannak, a Nanushka elérte 2018. végére, hogy az első magyar világmárka legyen.

További cikkek:

Kapcsolódó Cikkek

  • Ejtették az egyik vádat Kevin Spacey ellen

    Ejtették az egyik vádat Kevin Spacey ellen

    Kevin Spacey egyik szexuális zaklatási ügyét ejtette egy amerikai bíróság, mert a színészt vádló sértett nem volt hajlandó tanúskodni a bíróságon – számolt be róla a BBC News.

  • Dióssy Klári: Sokszor előjön a fájdalom

    Dióssy Klári: Sokszor előjön a fájdalom

    Idén lenne húsz éves Dióssy Klári kislánya, Adélka, aki mindössze négy és fél évesen hunyt el leukémiában. A Ridikül műsorvezetője a Családvarázsban mesélt soha el nem múló fájdalmáról, és arról miképp telnek mindennapjai második házasságából született gyermekével, Mátéval.

  • Cseh Tamás a mindennapokban

    Cseh Tamás a mindennapokban

    Barátom gondolt egy merészet, és abban a faluban, ahol az egykori kitűnő Kossuth-díjas előadóművész nyarai nagy részét töltötte, a Balaton-felvidéki Kővágóörsön, halálának 10.