EUR: 345,76 Ft
CHF: 319,96 Ft
2020. augusztus 07., péntek
Ibolya

Extra

Mihalik Enikő segíti Nanushkát

A februári New York Fashion Weeken Nanushka újra különleges kollekcióval hódította meg a divatvilág szerelmeseit.

A magyar divattervező Nanushka Women elnevezésű női kreációja mellett bemutatta férfi kollekcióját, a Nanushka Ment is – írja a Ripost. Azt már csak kevesen tudják, hogy a fergeteges amerikai sikerhez vezető úton Mihalik Enikő állt a magyar divattervező, Sándor Szandra mellett. Enikő ugyanis nemcsak nagy tisztelője a magyar márkának, de szívesen ölt magára egy-egy Nanushka-kreációt, amellyel nemzetközi rendezvényeken is emeli a márka hírnevét. A Sándor Szandra által alapított Nanushka jelenleg Budapesten kívül a világ 150 városában van jelen, online értékesítése pedig több száz országban zajlik.


Egyedülálló üzleti siker lett a Nanushka a GB & Partners befektetése után

A siker titka egyrészt a precízen megfogalmazott márkafilozófia, a piaci keresletre válaszoló kreatív tervezés, másrészt az összeszokott menedzsment és a GB & Partners tőkealap-kezelő aktív együttműködése – írja az Origo. Mióta a GB & Partners által kezelt Exim Növekedési Alap 2016 végén befektetett a márkába, 60-ról 200-ra nőtt a viszonteladók száma, míg az eladott ruháké 18 ezerről 100 ezer fölé emelkedett.

További cikkek:

Kapcsolódó Cikkek