EUR: 326,80 Ft
CHF: 290,19 Ft
2019. május 21., kedd
Konstantin

PR

Minden korosztály a TV2 Csoportot választja

Tizenhat év után először idén márciusban sikerült mindhárom jelentős célcsoportban az egész napot vizsgálva a TV2 Csoportnak megelőzni konkurensét.  A februárban indult új csatornák is  remek számokat produkáltak az elmúlt másfél hónapban, és a többi is rekordokat döntött.

Az egész napot tekintve 2019 márciusában a TV2 Csoport együttes közönségaránya magasabb volt az RTL Magyarország közönségarányánál mindhárom vizsgált célcsoportban (18-59). Ez a fölény kizárólag a kábelcsatornákat tekintve is érzékelhető. A TV2 kábelcsatornái együttesen mind főműsoridőben, mind az egész napot tekintve magasabb közönségarányt értek el március hónapban, mint az RTL Magyarország kábelcsatornái, mindhárom vizsgált célcsoportra vonatkozóan. Márciusban a TV2 kábelcsatornáinak együttes közönségaránya a 18-59-es célcsoportban, egész napot tekintve az eddigi legmagasabb volt (15,6%).


Nagy büszkeség számunkra, hogy a 2016 májusában bejelentett programstratégia kevesebb, mint 3 év alatt meghozta eredményét, azaz mindhárom célcsoportban egyértelműen piacvezető lett a TV2 Csoport. Fontos kiemelni, hogy a programstratégia lényege pont az, hogy a rendelkezésre álló erőforrásokból milyen arányban fordítunk napi sajátgyártásra, showműsorokra, fikciós sorozatokra, sportjogokra, meglévő kábelcsatornák működtetésére vagy éppen újak indítására és vásárolt tartalmakra. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyar tévénézők többsége a TV2 Csoportot választotta – mondta Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója.

A február 17-én indult Moziverzum és Jocky TV a TV2 Csoport számára egyértelműen jó döntésnek bizonyult, hiszen a nézők pozitív reakciója azt mutatja, hogy valós igény van az új csatornákra. Sikerült új nézőket szerezni, amivel a TV2 Csoport kábelportfóliója tovább erősítette piaci pozícióját. A Moziverzum első teljes hónapjában maga mögé utasította konkurenseit (AMC, Paramount, Film Cafe, Film4, Sony Movie Channel, Film Mania) a teljes napot tekintve a 18-59-es célcsoportban.


A Prime új napi rekordot döntött a 18-59-es célcsoportban a csatorna havi átlaga 2,9%. A Humor+ szintén új rekordot állított. A 18-59-es célcsoportban a Prime és a Humor+ is mind egész napra vonatkozóan, mind főműsoridőben előrébb tudott kerülni 2019 februárjához képest a csatornák rangsorában.

A TV2 kábelportfólió nem a csatornák mennyisége okán nézettebb az RTL Magyarország kábelportfóliójánál. Ha az RTL Magyarország hét kábelcsatornáját összehasonlítjuk a TV2 hét legnézettebb kábelcsatornájával, a kábelcsoportok sorrendje nem változik. Ha ezt a hét-hét csatornát nézettségi sorrend szerint párba állítjuk, hét esetből hatszor a TV2 csatornái győznek (18-59, március). Szintén érzékelhető a különbség, ha megvizsgáljuk a legnézettebb csatornák listáját márciusban. A top 30-ban hét TV2-es kábeladó szerepel, viszont csak 4 RTL Magyarország kábelcsatorna. A TV2 legnézettebb műsora márciusban a Baywatch volt.

Kapcsolódó cikkek: 

Kapcsolódó Cikkek

  • Jön a nyár, kezdődhet a világjárás!

    Jön a nyár, kezdődhet a világjárás!

    Nyakunkon a nyár, most kell megtervezni, hová megyünk nyaralni. A Szerencsejáték Zrt. május 10-től kapható legújabb, Világjáró sorsjegyei képzeletben már a világ különböző tájaira repítenek, miközben többféle izgalmas játékra invitálják a kaparós sorsjegyek kedvelőit.

  • Ez ám a szerencsés munka!

    Ez ám a szerencsés munka!

    Másfél évtizede működteti nagy sikerrel a Szerencsejáték Zrt. karitatív sorsjegy-értékesítő hálózatát. Ezzel mozgáskorlátozott, siket, nagyothalló, valamint tartós egészségkárosodás miatt megváltozott munkaképességű emberek számára biztosítanak munkalehetőséget országszerte.