EUR: 323,48 Ft
CHF: 292,11 Ft
2019. június 24., hétfő
Iván

Tech

Az Amazon a világ legértékesebb márkája

A tavalyi harmadik helyről az élre ugrott az Amazon a világ legértékesebb márkáinak a listáján.

A Kantar Millward Brown médiapiaci kutatóvállalat “Brandz Top 100” felmérése szerint az Amazon értéke 302,1 milliárd dollárról 315,5 milliárd dollárra nőtt.


A második legértékesebb márka továbbra is az Apple, 309,5 milliárd dollárral.

A tavalyi első helyezett Google idén a harmadik helyre csúszott vissza, 309 milliárd dolláros márkaértékkel.


A lista további hét helyezettje a Microsoft (251,24 milliárd dollár), a Visa (177,91 milliárd dollár), a Facebook (158,96 milliárd dollár), az Alibaba (131,2 milliárd dollár), a Tencent (130,86 milliárd dollár), McDonald’s (130,36 milliárd dollár) és az AT&T (108,37 milliárd dollár).

A százas listán 15 kínai cég szerepel.

A listán szereplő száz márkának az összesített értéke 7 százalékkal 4700 milliárd dollárra nőtt.

A Brandz Top 100 tanulmányt a WPP marketing és márkatanácsadó, valamint cége, a Kantar Millward Brown készíti 2006 óta. Azóta a 100 vezető márka értéke 226 százalékkal nőtt, 2006-ban 1400 milliárd dollár volt.

Ez a világon az egyetlen rangsor, amely potenciális és jelenlegi fogyasztók értékelését is felhasználja – a pénzügyi adatok mellett – a márkaértékek meghatározásához. A jelentés elkészítéséhez több mint 3 millió vásárlót kérdeznek meg globálisan, mintegy 120 ezer márka kapcsán.

Kapcsolódó Cikkek

  • Az Egyesült Királyságot is meghódította a magyar fejlesztés, a Lapidaris

    Az Egyesült Királyságot is meghódította a magyar fejlesztés, a Lapidaris

    Egy kis brit város, Stonenleigh adott otthont annak a nagyszabású temetkezési kiállításnak, ahol egy magyar tulajdonú innovációs vállalkozás brit partnere egy impozáns standdal nyerte el a közönség elsöprő elismerését, amivel a Lapidaris-kő vitathatatlanul is belépett a kegyeletszolgáltatás nemzetközi piacára.

  • Már kutyák is vásárolhatnak az interneten

    Már kutyák is vásárolhatnak az interneten

    A Petz kisállat felszereléseket forgalmazó webáruház kifejlesztett egy olyan mesterséges intelligenciára épülő alkalmazást, amelynek segítségével a kutyák kiválasztatják kedvenc terméküket az online kínálatból.

  • Virtuális kölyökkutya segít a gyerekeknek megismerni Magyarországot

    Virtuális kölyökkutya segít a gyerekeknek megismerni Magyarországot

    Országos turisztikai kampány indul, melynek célja, hogy az alsó tagozatos diákok megismerjék Magyarországot. A mobil applikációra és pecsétgyűjtő útlevélre épülő program főszereplője Kajla, a kíváncsi kölyök vizsla, akit követve 41 magyarországi látnivalót fedezhetnek fel a gyerekek – közölték a szervezők csütörtökön, Budapesti sajtótájékoztatón.