2019. december 16., hétfő
Etelka, Aletta

Belföld

Az Instagramon is tarol Nanushka

Megállíthatatlan a magyar divatmárka. Nanushka nemcsak a világsztárok körében tarol, de az egyik legnépszerűbb közösségi oldalon, az Instagramon is megőrülnek érte – számol be az Origo.

A magyar divatmárka, Nanushka vezeti a Magyar Insta Brandlistát több mint 210 ezer követővel a The Million Roses és a KFC előtt – derül ki a iStory.hu weboldal által összeállított toplistából. A Sándor Szandra által alapított márka nemcsak a divatvilágban, de az Instagramon is megállíthatatlanul növekszik. 2018 januárja óta megháromszorozta követőinek számát, így jelenleg már több mint 210.000 követővel rendelkezik. A márka Instagram-stratégiájában nagy szerepet játszik a brand imidzsébe tökéletesen passzoló influencer tartalom, amiért a cég továbbra sem fizet – helyette olyan influencerekkel dolgozik együtt, akik örömmel és gyakran viselik az ajándékba kapott ruhákat – tudatja a portál.


„Számomra rendkívül fontos, hogy olyan véleményvezéreken lássam a ruháinkat, akik érzik és át is tudják adni a Nanushka által képviselt stílust és értékeket. Éppen ezért kreatív igazgatóként a mai napig személyesen felügyelem, hogy milyen tartalom kerül ki a platformra” – mondta Sándor Szandra, a Nanushka márka alapítója és tervezője. A siker nem véletlen, hiszen olyan világsztárok viselik Nanushka ruháit, mint például Hailey Bieber, Katy Perry vagy Amber Heard – írja az Origo.

További cikkek:

Kapcsolódó Cikkek