EUR: 323,48 Ft
CHF: 292,11 Ft
2019. június 24., hétfő
Iván

Tech

Felismerik az okosvécék a nemeket

A vendégek számához és neméhez igazodni képes okosvécé is szerepel azon új nyilvános illemhelyek között, amelyeket a kelet-kínai Csianghszi tartomány egyik megyéjében, Nancsangban helyeztek üzembe a napokban.

A „legokosabb” illemhely a nemek arányának megfelelően képes alakítani a férfi- és női vécék számát: akár hattal is növelheti az egyiket vagy a másikat a női és a férfimosdók közötti elektromos ajtók segítségével.


Az átlagos okosvécék arcfelismerő rendszerrel, infravörös érzékelőkkel, ökológiai megfigyelő szenzorokkal, látogatószámláló automatikával várják a vendégeket. A bejáratnál lévő arcfelismerő berendezés arra szolgál, hogy 80 centiméternyi toalettpapírt adjon annak a vendégnek, aki legalább három másodpercig tartózkodik a kijelölt azonosítási területen. A visszatérők kilenc perc elteltével kaphatnak újabb adag ingyenvécépapírt.

Nancsangban eddig 15 új vagy felújított, ingyenes wifit kínáló, arcfelismerős nyilvános illemhelyet helyeztek üzembe.

Kapcsolódó Cikkek

  • Az Egyesült Királyságot is meghódította a magyar fejlesztés, a Lapidaris

    Az Egyesült Királyságot is meghódította a magyar fejlesztés, a Lapidaris

    Egy kis brit város, Stonenleigh adott otthont annak a nagyszabású temetkezési kiállításnak, ahol egy magyar tulajdonú innovációs vállalkozás brit partnere egy impozáns standdal nyerte el a közönség elsöprő elismerését, amivel a Lapidaris-kő vitathatatlanul is belépett a kegyeletszolgáltatás nemzetközi piacára.

  • Már kutyák is vásárolhatnak az interneten

    Már kutyák is vásárolhatnak az interneten

    A Petz kisállat felszereléseket forgalmazó webáruház kifejlesztett egy olyan mesterséges intelligenciára épülő alkalmazást, amelynek segítségével a kutyák kiválasztatják kedvenc terméküket az online kínálatból.

  • Virtuális kölyökkutya segít a gyerekeknek megismerni Magyarországot

    Virtuális kölyökkutya segít a gyerekeknek megismerni Magyarországot

    Országos turisztikai kampány indul, melynek célja, hogy az alsó tagozatos diákok megismerjék Magyarországot. A mobil applikációra és pecsétgyűjtő útlevélre épülő program főszereplője Kajla, a kíváncsi kölyök vizsla, akit követve 41 magyarországi látnivalót fedezhetnek fel a gyerekek – közölték a szervezők csütörtökön, Budapesti sajtótájékoztatón.