EUR: 347,85 Ft
CHF: 328,13 Ft
2020. május 27., szerda
Hella

Extra

Nanushka az Instagramon is tarol

Megállíthatatlanul tör előre a magyar divatmárka! A Nanushka nemcsak a világsztárok körében tarol, de az egyik legnépszerűbb közösségi oldalon, az Instagramon is megőrülnek érte. Egy év alatt megháromszorozta követőinek számát.

A magyar divatmárka, a Nanushka vezeti a Magyar Insta Brandlistát, több mint 210 ezer követővel, a The Million Roses és a KFC előtt – derül ki az iStory.hu weboldal által összeállított toplistából. A Sándor Szandra által alapított márka nemcsak a divatvilágban, de az Instagramon is megállíthatatlanul növekszik – írja az Origo. Az elmúlt év januárja óta megháromszorozta követőinek számát, így jelenleg már több mint 220 ezer követője van. A márka Instagram-stratégiájában nagy szerepet játszik a brand imázsához tökéletesen passzoló influenszertartalom, amiért a cég továbbra sem fizet – helyette olyan influenszerekkel dolgozik együtt, akik örömmel és gyakran viselik az ajándékba kapott ruhákat.


Sándor Szandra Fotó: Cser Dániel

– Számomra rendkívül fontos, hogy olyan véleményvezéreken lássam a ruháinkat, akik érzik és át is tudják adni a Nanushka által képviselt stílust és értékeket. Éppen ezért kreatív igazgatóként a mai napig személyesen felügyelem, hogy milyen tartalom kerül ki a platformra – mondta Sándor Szandra, a Nanushka márka alapítója és tervezője. A siker nem véletlen, hiszen többek között olyan világsztárok viselik Nanushka ruháit, mint Katy Perry, Dua Lipa, Amber Heard vagy Uma Thurman.

Dua Lipa énekesnőnek nagyon tetszik a pöttyös Nanushka felső

Uma Thurman egy fekete darabban Profimedia, Acepixs

Amber Heard is Nanushka szoknyában feszített Cannesban Profimedia, Splash

További cikkek:


Kapcsolódó Cikkek