EUR: 330,92 Ft
CHF: 302,22 Ft
2019. december 09., hétfő
Natália

Belföld

Hazug cikkekkel támadják Németh Sándort a balliberális álhírgyárak

Az ellenzéki propagandaoldal, a HVG úgy közölt a Hit Gyülekezetének vezetőjéről, Németh Sándorról szóló, a lelkésznek tulajdonított gondolatokat bemutató cikket, hogy ő semmilyen nyilatkozatot nem adott a portálnak – számol be az Origo.

A magát mértéktartónak nevezett HVG hogy süllyeszthette a Hit Gyülekezetének vezetője elleni gyűlöletkampányt arra a szintre, hogy ilyen koholt és hazug cikket jelentettek meg – így reagált Kulifai Máté, a Hit Gyülekezetének Sajtóosztályának főmunkatársa a lapnak. Kulifai hozzátette, a közösség mélyen fel van háborodva a lejáratókampány miatt, amit néhány portál indított a gyülekezet vezetője ellen. A lejárató akcióba egyébként Soros blogja, a 444 is bekapcsolódott.


A Hit Gyülekezetének Sajtóosztályának főmunkatársa elárulta, hogy első lépésként Németh Sándor, a Magyar Újságírók Közössége etikai bizottságához fordul az ügyben. Ezzel párhuzamosan sajtóhelyreigazítási kérelemmel él azon érintett orgánumokkal szemben, akik még nem kértek bocsánatot a hamis nyilatkozat miatt, valamint személyes adattal való visszaélés miatt is büntető feljelentést tesz – tette hozzá. Természetesen azok, akik bocsánatot kérnek a valótlan hírközlésért, azokkal szemben nem indít jogi lépéseket a Hit Gyülekezetének vezetője – írja az Origo.

Kulifai Máté meglepőnek nevezte, hogy a magát mértéktartónak nevezett HVG hogy süllyeszthette a Hit Gyülekezetének vezetője elleni gyűlöletkampányt arra a szintre, hogy ilyen koholt és hazug cikket jelentettek meg.


Hozzátette, a közösség mélyen fel van háborodva a lejáratókampány miatt, amit néhány portál indított a gyülekezet vezetője ellen. Nem válogatnak az eszközökben, nyilvánvaló hamisítványokat tesznek közzé – fogalmazott. A 444 például rövid időn belül másodszor kénytelen helyreigazítást közölni – zárta szavait.

További cikkek:

Kapcsolódó Cikkek