EUR: 334,07 Ft
CHF: 304,50 Ft
2019. november 12., kedd
Jónás, Renátó

Életmód

Kamaszkaja

Az iskolás kamaszok hajlamosak kapkodva enni, szívesen hagyják ki a reggelit, és választják napközben a gyorséttermek menüsorait. A szülőknek pedig sokszor az a legkényelmesebb, ha rájuk hagyják, pedig a rossz étkezési szokások az egész életre kihathatnak. Néhány szabály, amelyet érdemes betartanunk:

  1. Reggel se álldogálva kapjunk be néhány falatot, ragaszkodjunk a reggelihez.
  2. A folyadékbevitel fontos az egész nap során, de nem nevezhetők egészséges folyadéknak a cukros, szénsavas üdítők, amelyek a rengeteg mesterséges adalékanyag mellett még hizlalnak is. Legyen egy menő kulacsa a gyereknek, amelyet bárhol megtölthet csapvízzel.
  3. Tartsunk a hűtőben egészséges nassolnivalót, például gyümölcssalátát.
  4. Edzés előtt egy órával már nem ajánlatos magas energiatartalmú ételeket fogyasztani, mert az emésztés folyamata csökkenti a koncentrálóképességet. Egy joghurt, egy saláta, egy zöldséges szendvics éppen elég a sportoló kamasznak.
  5. Tanítsuk főzni, bátorítsuk a konyhában. A magabiztos és kitartóan próbálkozó fiatalok ritkábban járnak gyorséttermekbe, és ritkábban rendelnek készételt.
Címkék

Kapcsolódó Cikkek