EUR: 337,20 Ft
CHF: 317,77 Ft
2020. február 24., hétfő
Szökőnap

Egyéb Szeged

Várandós kismamát hagyott ott a 20-as busz sofőrje

Másodperceken át nem nyitotta ki az ajtót, majd elhajtott a 20-as busz sofőrje Alsóvároson, amikor várandós olvasónk szeretett volna felszállni a járműre. Andrea nem érti a történteket.

– Kezdeném azzal, hogy már besötétedett és esett is az eső, talán a kabátom miatt nem láthatta a sofőr, hogy várandós vagyok – idézte fel Andrea, aki nem járult hozzá teljes nevének közléséhez. – Alsóvároson siettem, hogy elérjem a 20-as buszt, éppen akkor értem utol, amikor már szálltak be az utasok, akik hárman-négyen lehettek. Az utolsó hölgy is felszállt, amikor már léptem volna fel, a sofőr becsukta előttem az ajtót – számolt be a kismama, aki nem nagy, azonban igen bosszantó történetként írta le az esetet. – Sok ilyen fordulhat elő, ezért gondoltam, elmesélem ezt az esetet – mondta.


Akkor este volt, az eső is esett, a vezető mégis otthagyta a kismamát (fotó: archív)

Kintről csak annyit látott olvasónk, hogy a sofőr észrevette őt, azonban róla tudomást sem véve helyezkedett el kényelmesen az ülésén, majd a járművet sebességbe téve elhajtott.

Nem tehetett panaszt

– A buszról csak néztek az utasok, hogy most mi történik, de én sem értettem, hogy mi folyik éppen. Egy kicsi emberség sem szorult belé, hogy észrevesz és utána kinyitná az ajtót nekem – mesélte Andrea, aki megpróbált a Volánnál panaszt tenni, azonban arról értesítették, hogy telefonos panaszbejelentés nincs a cégnél.

– Akkorát nem hibáztam, hogy ezt érdemeljem. Szó sem volt arról, hogy lekéstem volna, volt rá esély, hogy kinyissa nekem az ajtót, és felszállhassak – összegezte a történteket. Az esettel kapcsolatosan a Volánbuszt e-mailben kerestük, válaszukból kiderül, bejelentés még nem érkezett az eset kapcsán.


– Munkatársainkkal szemben alapvető elvárás az utasorientált, készséges, szabályok szerinti munkavégzés, amire rendszeresen felhívjuk az autóbusz-vezetők figyelmét – írták válaszukban. A társaság minden beérkezett panaszt részletesen kivizsgál, és megteszi a szükséges intézkedéseket. Panasz bejelentésére lehetőség van személyesen, minden autóbusz-állomás forgalmi irodájában vagy online az [email protected] e-mail-címen.

Címkék

Kapcsolódó Cikkek