EUR: 338,68 Ft
CHF: 319,16 Ft
2020. február 26., szerda
Géza

PR

Egész évben tarolt a TV2 Csoport

2019-ben a TV2 Csoport mindhárom célcsoporton vezet az RTL Magyarországgal szemben, így a legnézettebb csatornaportfólió a január 1-től december 11-ig tartó időszakban. Ha a megnyert napok számát vizsgáljuk a TV2 Csoport idén 346 napból 222-t nyert meg az RTL Magyarország 124 napjával szemben. A TV2 Csoport kábelcsatornái pedig minden hónapban magabiztosan nyerték a nézettségi versenyt.

A TV2 Csoport mindhárom vizsgált célcsoportban vezet az RTL Magyarországgal szemben, így a legnézettebb csatornaportfólió. Figyelembe véve az összes olyan csatornát, ami valaha az RTL Magyarországhoz vagy a TV2 Csoporthoz tartozott  ilyen csoportszintű éves eredmény legutóbb 2001-ben volt, amikor a két csoportot még kizárólag a főcsatornák alkották.


2019 éves átlagban a televíziós portfóliók versenyében a TV2 Csoport a teljes lakosság körében erősebb az RTL Magyarországnál. A főcsatornákat tekintve 2019 éves átlagban az RTL Klubról ismét elmondható, hogy tovább csökkent a közönségaránya, ahogy ez az elmúlt években is megfigyelhető volt. A TV2 ezzel szemben megállította a csökkenést, sőt, minimálisan növekedni is tudott ellentétben legnagyobb konkurensével.

A TV2 Csoport kábelcsatornái is magabiztosan vezetnek, 2019-es éves átlagban. A csatorna hét legnézettebb kábelcsatornája összességében magasabb közönségarányt ér el, mint az RTL Magyarország szintén 7 csatornával. A TV2 Csoportban szerepelnek olyan tematikus csatornák, amelyek műfajukból adódóan nem összehasonlíthatóak egy általános szórakoztató kábelcsatornával (Pl. a gasztro vagy sportcsatornák).


fotó: TV2


A TV2 sikerműsora, a Sztárban Sztár leszek! átlagosan 35%-kal magasabb ért el, mint az RTL Klub az azonos idősávban. A részben vele szemben futó Jófiúk mindössze 10,6%-os átlag közönségarányt tudott elérni vasárnap esténként.

fotó: TV2

A Mokka című reggeli műsor a 18-59-es korcsoportot vizsgálva átlagosan 9,1 százalékponttal nagyobb közönségarányt szállít, mint az RTL Klub az azonos idősávban. Az október 14-én indult Mokkacino szintén magabiztosan vezet a vele egyidőben futó konkurens programokkal szemben. 

Idén nyáron bevezettünk egy új műsort, amely szintén az infotainment családot erősíti. A Tények Plusz közvetlenül a Tények után jelentkezik és a nézettségi adatok alapján elmondható, hogy gyorsan a nézők egyik kedvencévé vált. 14,6%-os átlagos közönségarányával a főműsoridő biztos pontja, egyúttal átmenetet képez a csatorna klasszikus hírműsora és a szórakoztató saját gyártásai között.  A Tények Plusz napról-napra szoros versenyben van az RTL Klub emblematikus infotainment műsoraival, igazán bravúros eredmény a mindössze közel öt hónapja indult magazinműsortól, hogy a 18 évesnél idősebb korosztályban már az első számú választás a műsorsávban.

A TV2 kreatív csapata számos új szórakoztató és fikciós műsor fejlesztésén dolgozik. A sikeres idei szériák után 2020-ban visszatér a Bezár a Bazár, a Séfek Séfe és a Sztárban Sztár leszek! Rögtön az év elején januárban pedig második évadával folytatódik a TV2 Csoport legsikeresebb sport-realityja, az Exatlon Hungary.

Exatlon sajtáj (Fotó: Máté Krisztián)

Kapcsolódó Cikkek