EUR: 337,55 Ft
CHF: 314,84 Ft
2020. január 29., szerda
Adél

Sport

Milák Kristóf már most meghódította Tokiót

Milák Kristóf világ- és Európa-bajnok úszónk nem utazott el a rövid pályás Európa-bajnokságra,  de már gőzerővel készül a jövő évi olimpiára.

Milák Kristóf idén Michael Phelps 2009-es világcsúcsát megdöntve lett világbajnok 200 méteres férfi pillangóúszásban (Fotó: MTI/Kovács Tamás)

Milák Kristóf már meghódította Tokiót. Persze, még nem az olimpián, hiszen addig még van egy kis idő, ám a világ- és Európa-bajnok úszónk nem oly rég tért vissza abból az edzőtáborból, melyet a japán fővárosban tartottak.
– Minden nap jól telt, szakmailag és emberileg is jól éreztem magam. A glasgow-i rövid pályás Eb-re nem mentem el, de a kaposvári rövid pályás ob-n ott leszek, az lesz a fő versenyem. Aztán jövőre jön az olimpia.
Milák ma már igazi példakép, 200 méteres pillangó úszásbeli világbajnoki győzelmét – amikor a legendás Michael Phelps világcsúcsát adta át a múltnak – több mint egymillióan látták.
És hogy mit hozhat az olimpia?
– Bevallom, nem csak egy éremmel szeretnék hazajönni a 2020-as ötkarikás játékokról, és elképzelhető, hogy fő számaim mellett nem 400 méter gyorson, hanem „egy rövidebb távon”, 200 méteren is indulok majd.


Wladár Sándor: A világbajnokok kiemelt támogatást kapnak

Wladár Sándor szerint jól halad az úszók olimpiai felkészülése (Fotó: Cser Dániel)

Wladár Sándor, a szövetség elnöke elmondta, Milák és társai jó eredményei nem múltak el nyom nélkül.
– Az olimpiai felkészülés kicsit változott az elmúlt évekhez képest. A kvangdzsui világbajnokok – Milák, Hosszú, Kapás Boglárka és Rasovszky Kristóf – kiemelt támogatást kapnak. Szerintem jól haladnak az előkészületek, a nyári vb lökést adott a bajnokoknak és azoknak, akik mögöttük vannak.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reklámfilm főszereplő lett

Igazi példakép (Fotó: Cser Dániel)

Milák Kristóf a főszereplője a Szerencsejáték Zrt. új kampányfilmjének, mely a “Több mint szerencse. A győzelem fejben dől el” szlogent kapta.
– Nem volt egyszerű, igencsak fárasztó munka volt, de a végeredmény nagyszerű lett –mondta a forgatásról a 19 éves úszó. Czepek Gábor, a Szerencsejáték Zrt. vezérigazgatója a kampányfilmmel kapcsolatban elmondta, azért az úszásra esett a választásuk, mint fő téma, mert a sportág nemcsak kiemelkedő eredményeket produkált az elmúlt 30-40 évben, hanem ikonikus teljesítményeket is. Éppen ezért Czepek Gábor, hangsúlyozva, hogy több évre visszatekintő együttműködésüket meghosszabbították a szövetséggel, már a jövő évi budapesti Európa-bajnokságot és a tokiói játékokat is szem előtt tartva.

Kapcsolódó Cikkek