2020. június 04., csütörtök
Bulcsú

Extra

A Nanushka bekerült Európa leggyorsabban növekvő vállalatai közé

A Financial Times ezres listáján a magyar márka az előkelő 406. helyet szerezte meg. 

A Nanushka felkerült a leggyorsabban növekvő európai vállalatok rangos listájára, amihez 2015 és 2018 között minimum 38,4 százalékos bevételnövekedési rátát kellett elérni. Sándor Szandra márkájának ez bőven sikerült, a magyar alapítású és tulajdonú nemzetközi cég ugyanis a 406. helyet kaparintotta meg a Financial Times ezres listáján.


– Hatalmas elismerés ez nem csak a Nanushka, de a GB & Partners számára is. Visszaigazolódik a munkánk, az alapkezelő és a társtulajdonosok, valamint a menedzsment által befektetett rengeteg energia és erőfeszítés. Hatalmas lehetőséget láttunk a Nanushkában, ezért az általunk kezelt Exim Növekedési Alap 2016 végén úgy döntött, hogy befektet a márkába. Azt hiszem ma már bátran kijelenthetjük, hogy ez egy jó döntés volt – mondta Gubicza Ágoston, a GB & Partners Tőkealap-kezelő többségi részvényese.

A sikertörténet itt ráadásul nem ér véget. A Nanushka tavaly üzletet nyitott New Yorkban, árbevételeit pedig 228 százalékkal növelte meg az egy évvel korábbihoz képest.

– A 2019-es árbevételünk alapján még előkelőbb helyre számítunk, a Nanushka bekerülhet az első száz leggyorsabban növekvő, európai vállalat közé – emelte ki Baldaszti Péter, a Nanushka International Zrt. igazgatóságának elnöke.

(Fotó: Cser Dániel)

Kapcsolódó Cikkek